دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود ریمیکس مهدی احمدوند من و تو

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس مهدی احمدوند بنام من و تو با متن و دو کیفیت عالی

ریمیکس : علی ادریس

ریمیکس مهدی احمدوند من و تو

Download New Remix Mehdi Ahmadvand Manoto With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

ریمیکس جدید مهدی احمدوند را می توانید هم اکنون با کیفیت بالا دانلود نمایید.

جدیدترین ریمیکس علی ادریس به آهنگ من و تو مهدی احمدوند تعلق دارد.

این ریمیکس در تاریخ ۱ خرداد منتشر شد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

با آرزوی موفقیت برای این دیجی جوان.

متن آهنگ من و تو مهدی احمدوند

منو دیوانه کرد شبای کوی تو مهتاب روی تو از من مگه دیوانه تر هست
چشم آهوی تو کمون ابروی تو پریشــون موی تو از تو مگه زیبا ترم هست
تو یه افـسونگری از من نگذری
پری تو قصه هاسـت تو از اون بهتری
♪♪ دل من فرش زیر پات زیـر قدمات ♪♪

Dele Man Farshe Zire Pate Zire Ghadamat

♪♪ هزار غزل پیشـکش شاخ نبات ♪♪

Hezar Ghazal Pishkesh Shakhe Nabat

آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون منو تو
شیرین و فرهاد من و تو آزاده و بهرام من و تو
سلیم و میترا من و تو یوسف و زلیخا من و تو
رودابه و زال مـن و تو منیژه و بیژن من و تو

دانلود ریمیکس جدید مهدی احمدوند من و تو

حالا ای ای وااای اااز دل ااای داااد ای داد از عشق
زیبایی اااانقد که دنـیام افتاد از چشم
حالا درمــونی رو دردم من دورت بگردم
من با تو بهشـتو رو زمـینم تجربه کردم
♪♪ مگه بهتر از توام هـست  ♪♪

Mage Behtar Az Toam Hast

ااای وااای ااای وااای اااز دســت این قلب بد مست
آدم و حوااا من و تو لیــلی و مجنون منو تو
شیرین و فرهـاد من و تو آزااااده و بهرام من و تو
سلیم و میتراااا من و تو یوسف و زلیخا من و تو
رودابه و زال من و تو منیژه و بیژن من و تو

مهدی احمدوند من و تو

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید مهدی احمدوند,

ریمیکس من و تو از مهدی احمدوند,

Mehdi Ahmadvand,

مهدی احمدوند,

دانلود آهنگ من و تو,

ریمیکس من و تو,

ریمیکس جدید مهدی احمدوند,


مهدی احمدوند من و تو

  • ۹۸/۰۲/۳۱
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی