دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام بخواب دنیا

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام بخواب دنیا کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بخواب دنیا با صدای مهدی جهانی از شب صدا

Download New Music Mehdi Jahani – Bekhab Donya

ترانه و موزیک: مهدی جهانی, تنظیم: عماد لاریجانی

مهدی جهانی بخواب دنیا


دانلود آهنگ بخواب دنیا از مهدی جهانی

اثر جدید مهدی جهانی منتشر شد.

این موزیک بخواب دنیا نام دارد.

تنظیم موزیک به عهده عماد لاریجانی می باشد.

امیدوارم کاربران از این موزیک لذت ببرند.

🎶🎶 متن آهنگ بخواب دنیا از مهدی جهانی 🎶🎶

دست من نیست اگه ااااانقد دلم هواتو داره اگه نمیتونه تنهات بذاره
تو که خوب میدونی نداره چاره ♪♪♪

To Ke Khob Midoni Nadare Chare

دست من نیست ااااگه بارون میاد یادت میوفتم به کسی از تو من چیزی نگفتم
اگه دستات بیاد باز میـــشه مشتم ♪♪♪

Age Dastat Biad Baz Mishe Moshtam

بخواب دنیا کسی با مـــن دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره
دل من میل دلداری نـــداره نداره
بخواب دنیا کسی با مـــن دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره
دل من میل دلداری ندااااره نداره

🎶 تکست آهنگ بخواب دنیا از مهدی جهانی 🎶

خود تو دادی تنهاییو یادم نشست روی دلم غصه ی عالم
مگه میشه نریزه اشک آدم ♪♪♪

Mage Mishe Narize Ashk Adam

مگه میشه که من یادت نباشــم دیگه این دل بلد نمیشه راهشم
یه جوری زخم زدی نمیــشه پاشم
بخواب دنیا کسی با مــن دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره
دل من میل دلداری نداره نداره
بخواب دنیا کسی با مــن دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره
دل من میل دلداری ندااااره نداره

دانلود آهنگ جدید,
Bekhab Donya,
بخواب دنیا,
دانلود آهنگ بخواب دنیا,
دانلود آهنگ مهدی جهانی,
دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام بخواب دنیا,
دانلود فول آلبوم مهدی جهانی,
دانلود همه ی آهنگ های مهدی جهانی,
متن آهنگ بخواب دنیا از مهدی جهانی,
دانلود آهنگ جدید بخواب دنیا از مهدی جهانی,
Mehdi Jahani,
مهدی جهانی,
دانلود آهنگ های مهدی جهانی,

  • ۹۷/۱۱/۲۵
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی