دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام سردرد

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام سردرد کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده سردرد با صدای مرتضی اشرفی از شب صدا

Download New Music Morteza Ashrafi – Sardard


دانلود آهنگ سردرد از مرتضی اشرفی

بزودی می توانید موزیک جدید مرتضی اشرفی به نام سردرد را از شب صدا دانلود نمایید.

امیدوارم موزیک از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

🎶متن آهنگ سردرد از مرتضی اشرفی🎶

دیگه نه تو مثل قبـــلی نه مــن ااااونوی که بخوای برگردی
واسه همه تو مسـکن واسه من تو خود سردردی
هرچی عصبـی شـدم من بـاز رفتی تو اوج خون سردی
تو چقدر به قلب من بد کـردی

🎶 تکست آهنگ سردرد از مرتضی اشرفی 🎶

همیشه ذهنم ااااز قلبم دلگیره
برو این دل دیگه از عاشقی سیره
نترس از اینکه منو از دست بدی
من هر کاری کــردم که تو از دست نری
نشد که من با تو ما بشیم
بهتره منو قلبــم باز تنها بشیم

دیگه نه تو مثـل قبـلی نه من اااونی که بخوای برگردی
واسه همه تو مسکن واااسه من تو خود سردردی
هرچی عصبی شدم مـن باز رفتی تو اوج خون سردی
تو چقدر به قلب من بـد کردی

دانلود آهنگ,
دانلود آهنگ جدید,
دانلود آهنگ سردرد,
دانلود آهنگ مرتضی اشرفی,
متن آهنگ سردرد از مرتضی اشرفی,
سردرد از مرتضی اشرفی,
مرتضی اشرفی سردرد,
کد پیشواز سردرد از مرتضی اشرفی,
Morteza Ashrafi,
مرتضی اشرفی,
بیوگرافی مرتضی اشرفی,
دانلود آهنگ های مرتضی اشرفی

  • ۹۷/۱۱/۲۱
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی