دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام من و تو

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام من و تو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده من و تو با صدای محسن ابراهیم زاده از شب صدا

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Mano To

ترانه و موزیک: محسن ابراهیم زاده, تنظیم: امین کاوه

محسن ابراهیم زاده من و تو

 

دانلود آهنگ من و تو از محسن ابراهیم زاده

موزیک جدید محسن ابراهیم زاده منتشر شد.

اثر من و تو نام دارو و در سبک پاپ قرار گرفته است.

ترانه و موزیک اثر از محسن ابراهیم زاده و تنظیم حرفه از امین کاوه می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

پیشنهاد دانلود : آهنگ محسن ابراهیم زاده گل پونه

🎶متن آهنگ من و تو از محسن ابراهیم زاده🎶

هر بار منو میبینی اااخمات تو همه آخه هر روز دیدنت واااسم بازم کمه
دوست دارم میــدونی عذاااابم نده قهراااای طولانی وااااسه هردومون بده
آهای بارون تو خودت شــاهدی مــن چه حالیم با اون
آهای بارون دونه دونــه تو بریز رو آرزوهامون
شب من و تو خیابــون نم بارون زده دل به هیــشکی به غیر ااز من عاشق نده
نه حساب منو با همه قاطی نکن نه منو به یــه لحظه دیدنت راضی نکن
شب من و تو خیابون نم بارون زده دل به هیــشکی به غیر از من عاشق نده
نه حساب منو بـا همه قاطی نکن نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن

🎶🎶تکست آهنگ من و تو از محسن ابراهیم زاده🎶🎶

دورت بگردم یکی هســـت که وااااست تب میکنه اون چشماته که دلمو معلق میکنه
راه به راه دور تو هــــی گشتنو از تو هی پیش من دل بردنو واسه تو دل به دریا زدنو دوست دارم
آره دوست دارم …
شب من و تو خیابون نم بــارون زده دل به هیشکی به غیر از من عاشق نده
نه حساب منو با همه قاطی نکن نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن
شب من و تو خیابون نم بااارون زده دل به هیشکی به غیر از من عاشق نده
نه حساب منو با همه قاطی نکن نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن

برچسب : 

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده,آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده,موزیک من و تو از محسن ابراهیم زاده

  • ۹۷/۱۱/۰۴
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی