دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجتبی شاه علی به نام دلم گیرته

دانلود آهنگ مجتبی شاه علی به نام دلم گیرته کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دلم گیرته با صدای مجتبی شاه علی از شب صدا

Download New Music Mojtaba Shahali – Delam Gireteh

مجتبی شاه علی دلم گیرته

 

دانلود آهنگ دلم گیرته از مجتبی شاه علی

موزیک جدید مجتبی شاه علی در تاریخ ۴ بهمن منتشر شد.

این اثر دلم گیرته نام دارد که در سبک پاپ طراحی شده است.

امیدوارم موزیک از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

🎶متن آهنگ دلم گیرته از مجتبی شاه علی🎶

حرفت که میشه من دلــم میخواد همش تورو ببینم
نه کم خیلی زیـاد تو منـــو میبینی تو قیافه میری بهت نمیاد
تورو به قلبم هـدیه دااادم اگه نیای میشکنه قلـــب ساده ام
خیلی بهش گفتم که مهربونی باهــاش میمونی
دوست دارم رو میــخوام که راه بیای با قلبم
تو خیالم کلی باهـات عاشقی کردم ♫♫♫

To Khialam Koli Bahat Asheghi Kardam

من دلم گیرته همــه جوره پیگیرته
جواب شو چــی بدم دورت بگردم♫♫♫

دوست دارم رو میخــوام که راه بیای با قلبم
تو خیالم کلی بااااهـات عاشقی کردم
من دلم گیرته همه جوره پیگیرته
جواب شو چی بدم آخه دورت بگردم

🎶🎶تکست آهنگ دلم گیرته از مجتبی شاه علی🎶🎶

دوست داااااارم صداتو وقتی حرف میزنی
همش پی اااااینم یه بار بگی با منی
من که کـــار دلم پیش تو گیره چی میشه یعنی
تورو به قلبم هدیه داااادم اگه نیـــای میشکنه قلب ساده ام
خیلی بهش گفتم که مهربـــونی باهاش میمونی
دوست دارم رو میخـــوام که راه بیای با قلبم
تو خیالم کلی بـاهـــات عاشقی کردم
من دلم گیرته همه جوره پیگیرته ♫♫♫

Man Delam Gireteh Hame Jori Peygirete

جواب شو چی بدم دورت بگردم
دوست دارم رو میخوام که راه بیای با قلبم
تو خیالم کلی باهات عاشقی کردم
من دلم گیرته همه جوره پیگیرته
جواب شو چی بدم آخه دورت بگردم


  • ۹۷/۱۱/۰۴
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی