دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شاد بکتاش به نام مو فرفری

دانلود آهنگ بکتاش به نام مو فرفری کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده مو فرفری با صدای بکتاش از شب صدا

Download New Music Baktash – Mo Feri

بکتاش مو فرفری

 

دانلود آهنگ مو فرفری از بکتاش

موزیک جدید بکتاش منتشر شد.

اثر مو فرفری نام دارد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

🎶متن آهنگ مو فرفری از بکتاش🎶

هی دست میبرم لای موهات میخندی
حس میکنم عشقم تو به من دل بستی
دیدی چه بلایی شدم عاشقت خدایی
قربون چشات بذار فدات بشم الهی
چه چشایی داری تو تیپ اروپاییت رو
موی فرفریت رو سوپر استاریت رو
ساز دل من کنار تو کوک خدایی 🎵🎵🎵

Saze Dele Man Kenare To Coke Khodaei

این حــــــال خوش رو ااااازم نگیر خیلی باحالی
آخه عشـــــق منی نفس منی تو خیلی خیلی
آخه لیــــلی و لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی

🎶🎶تکست آهنگ مو فرفری از بکتاش🎶🎶

تو یه مـــوجود عجیبی عاشق که میشی نمیگی
یهویی میذاری میری آره لیلی 🎵🎵🎵

Yehoei Mizari Miri Are Leili

من اسیر خنده هاتم همه جـــوره باهاتم
فدای اون چشاتم آره خیلی
تو یه موجود عجیبی عاشــــق که میشی نمیگی
یهویی میذاری میری آره لیلی
من اسیر خنده هاتم همه جوره باهاتم
فدای اون چشاتم آره لیلی 🎵🎵🎵

Fadaye Oun Cheshatam Are Leili

چه چشایی داری تو تیپ اروپاییت رو
موی فرفریت رو سوپر استاریت رو
ساز دل من کنــــار تو کوک خدایی
ااایــــن حال خوش رو ازم نگیر خیلی باحالی
آخه عشق منی نفس منی تو خیلی خیلی
آخه لیــــلی و لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی

 
برچسب : 
آهنگ جدید بکتاش,آهنگ مو فرفری از بکتاش,متن آهنگ مو فرفری از بکتاش,بکتاش مو فرفری
  • ۹۷/۱۰/۲۴
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی