دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام دوست دارم این هوارو

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام دوست دارم این هوارو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دوست دارم این هوارو با صدای مهدی جهانی از شب صدا

Download New Music Mehdi Jahani – Doost Daram In Havaro

مهدی جهانی دوست دارم این هوارو

 

دانلود آهنگ دوست دارم این هوارو از مهدی جهانی

موزیک جدید مهدی جهانی در تاریخ ۲۳ دی منتشر شد.

اثر دوست دارم این هوارو نام دارد.

امیدوارم موزیک از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

🎶متن آهنگ دوست دارم این هوارو از مهدی جهانی🎶

تورو دیدم دلـــم از دست رفت آخه زیباتر از تو مگه هست
مگه میشـــه رو تو چشمامو بست 🎵🎵🎵 Mage Mishe Roto Cheshmamo Bast
تو یه احساس نابی تو دلم من مغرور به تو عاشق شدم
دیگه نیــــست حرفام دست خودم 🎵🎵🎵 Dige Nist Harfam Daste Khodam

🎶🎶تکست آهنگ دوست دارم این هوارو از مهدی جهانی🎶🎶

گرفته شـــــهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو
گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون
دوست دارم این هوارو خیــــسی کوچه هارو دستای گرم یارو

تو برام دنیای آرامشی منــــو با عشق سمت میکشی
نمیذارم از من خسته شی نمیذارم از من خسته شی
تویی تنها کس این دیوونه تا ابد بی تو تنها میمونه
اینو چشمای تو خوب میــــدونه 🎵🎵🎵 Ino Cheshmaye To Khob Midoone
گرفته شهرو بارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون
دوست دارم این هــــــوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو
گرفته شهرو بااااارون من و تو و خیابون قشنگه خنده هامون
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو

    

  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی