دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی رضایی به نام عشق ناب

دانلود آهنگ علی رضایی به نام عشق ناب کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عشق ناب با صدای علی رضایی از شب صدا

Download New Music Ali Rezaei – Eshghe Naab

ترانه، تنظیم، میکس : علی رضایی

علی رضایی عشق ناب

 

دانلود آهنگ عشق ناب از علی رضایی

موزیک جدید علی رضایی در تاریخ ۲۳ دی منتشر شد.

موزیک عشق ناب نام دارد.

ترانه، تنظیم و میکس اثر را علی رضایی انجام داده است.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

🎶🎶متن آهنگ عشق ناب از علی رضایی🎶🎶

پیش تو حالم چقده خوبه وقتی که نیستــــی قلبم آشوبه
وای از اون چشمات که منو دیوونه تر کرده تا ته دنیا من این عشقو بات میخوام
میشه همیشه باشی پیشــــم 🎵🎵🎵 Mishe Hamishe Bashi Pisham
تو مهربون عشق جان نکنــــی دل از من ای کاش چیزی ازت نمیخوام فقط همیشگی باش
فقط همیشگی باش تا اخـــرش باهاتم عشق ناب و یه دونه خراب خنده هاتم
تو مهربون عشق جان نکنی دل از من ای کاش چیزی ازت نمیخوام فقط همیشگی باش
فقط همیشگی باش تــا اخرش بااااااهاتم عشق ناب و یه دونه خراب خنده هاتم

وقتی پیشم نیستی دنیااااام جهنمه یه حس مبهمه انگار هوا کمه
بهم بگو جونم بی تو نمیتونم من یه دیوونم بی تو نمیتونم  🎵🎵🎵 Behem Bego Jonam Bito Nemitonam
تو مهربون عشق جااااان نکنی دل از من ای کاش چیزی ااااازت نمیخوام فقط همیشگی باش
فقط همیشگی باش تا اخرش باااااهاتم عشق ناب و یه دونه خراب خنده هاتم
تو مهربون عشق جان نکنی دل ااااااز من ای کاش چیزی ازت نمیخوااااام فقط همیشگی باش
فقط همیشگی باش تا اخرش باهاتم عشق ناب و یه دونه خراب خنده هاتم

 
  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی