دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تو دلی

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام تو دلی کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تو دلی با صدای سامان جلیلی از شب صدا

Download New Music Saman Jalili – To Deli

سامان جلیلی تو دلی

 

دانلود آهنگ تو دلی از سامان جلیلی

بزودی می توانید موزیک جدید سامان جلیلی به نام تو دلی را دانلود نمایید.

این موزیک در سبک پاپ طراحی شده است.

امیدوارم اثر از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

🎶🎶متن آهنگ تو دلی از سامان جلیلی🎶🎶

یه ســــری چیزا تو دلمه نمیتونم بگم مث قدیما نمیشه دل به دلــــت بدم
هی بارون میزنه هی من حالـــــم بده تا کی تا کی تا کی   🎵🎵🎵  Hey Baroon Mizane Hey Man Halam Bade
تو خودت میدونی این دلم حساســـــه حال عشقمون خاصه
یه نمه حساسه سر به سر دلم نـــــــذار دل من تورو خواسته
هی دل دل میکنی هی منو ول مـــــــیکنی آخه اااااااین ادا اااااطوارا تا کی
هی من حالم بده اینجوری عذابـــــم نده آخه به مــــا خوشی نیومده

    

  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی