دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام صبر کن

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام صبر کن ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده صبر کن با صدای مهدی جهانی از شب صدا

Download New Music Mehdi Jahani – Sabr Kon

پخش بزودی از شب صدا

مهدی جهانی صبر کن

 

متن آهنگ مهدی جهانی صبر کن

♫♫♫

صبر کن این یه بارو با خودت فرق کن صبر کن من میخوام تورو خوبی چون

♫♫♫
درک کن من دست خودم نیست حالم با تو تو بهترین روز سالم

♫♫♫
همه چی خوب پیش میره با تو با تو من خیلی دوس دارم چشماتو

♫♫♫

مهدی جهانی صبر کن


  • ۹۷/۰۲/۰۵
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی