دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام تورو میشناسم

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام تورو میشناسم ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تورو میشناسم با صدای شهاب مظفری از شب صدا

Download New Music Shahab Mozaffari – Toro Mishnasam

ترانه: سارا بالو ؛ آهنگسازی، تنظیم، میکس و مستر: شهاب مظفری

پخش بزودی از شب صدا

شهاب مظفری تورو میشناسم

 

متن آهنگ شهاب مظفری تورو میشناسم

♫♫♫

دستاتو میگیره طاقت نمیارم

♫♫♫
من رو تو احساس مالکیت دارم

♫♫♫
جایی که من هستم یکم رعایت کن

♫♫♫
وقتی که خوشحالی آروم صحبت کن

♫♫♫
سرگیجه میگیرم پاهام به رفتن نیست

♫♫♫
این درد سنگینِ اندازه من نیست

♫♫♫
میبینمت اما غریبه ای واسم

♫♫♫
بروت نمیارم که تورو میسناسم

♫♫♫

شهاب مظفری تورو میشناسم

برچسب ها :  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

  • ۹۷/۰۲/۰۵
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی