دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام مه دخت

Download New Music Hojjat Ashrafzadeh – Mah Dokht

حجت اشرف زاده مه دخت

 

متن آهنگ حجت اشرف زاده مه دخت

♫♫♫

مه دخت فریبای پریوش تو کجایی از من شده ای خسته و از عشق فراری

♫♫♫
من پای تو ماندم که به اثبات رسانم تو ماه ترین دختر این بوم و دیاری

♫♫♫
بی گمان به گریه میرسم نه نگو به تو نمیرسم وای من تورا ندارم

♫♫♫
عطر تو برای منن نفس خانه ام بدون تو قفس نه نرو نمیگذارم

♫♫♫

جان و دل میبری چون نشد خبری بی وفا وفا نداری

♫♫♫
میبری دل مرا ماه من بگو چرا قصد آمدن نداری

♫♫♫
مه دخت فریبای پریوش تو کجایی از من شده ای خسته و از عشق فراری

♫♫♫
من پای تو ماندم که به اثبات رسانم تو ماه ترین دختر این بوم و دیاری

♫♫♫
بی گمان به گریه میرسم نه نگو به تو نمیرسم وای من تورا ندارم

♫♫♫
عطر تو برای منن نفس خانه ام بدون تو قفس نه نرو نمیگذارم

♫♫♫

حجت اشرف زاده مه دخت

  • ۹۶/۱۲/۲۶
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی