دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود ریمیکس جدید محمد علیزاده به نام زندگی
Download New Remix Mohammad Alizadeh  Zendegi

ریمیکس-محمد-علیزاده-زندگی

 

متن آهنگ محد علیزاده زندگی

زندگی زندگی زندگیه منی تو
زندگی زندگی چرا نمیشه بی تو
جون و دل کی بودی بگو آخه چی بودی
دل منو به این زودی بگو چرا از هم ربودی
دل بیچاره گیر افتاد
عاشق تو شدم ای داد
همیشه هواتو میخواد
اون دلی که دادی به باد
آرامش من باید بشه من
کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی
اینقدر خواستنی
عشقم من تو شدم یا تو منی

نمیبینم هیشکیو آخه تورو دیگه دارمت
معمولی نه ها تورو طور دیگه دارمت
آره جور دیگه دارم
آرامش من باید بشه من
کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی
اینقدر خواستنی
عشقم من تو شدم یا تو منی

آرامش من باید بشه من
کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی
اینقدر خواستنی
عشقم من تو شدم یا تو منی

محمد علیزاده زندگی

  • ۹۶/۱۲/۲۵
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی