دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید دانوش به نام یادم میمونه

Download New Music Danoosh –Yadam Mimoone

دانوش یادم میمونه

 

متن آهنگ دانوش یادم میمونه

♫♫♫

دلو به تو دادم بمونه گفتی برو آدم دیوونه باشه

♫♫♫

ولی یادم میمونه میرم هرچی دارم بمونه

♫♫♫
دیدی دلم بد گیره بهت یهو خوشی زد زیر دلت

♫♫♫

میگی از من سیره دلت نکنه دلت چسبیده بهت

♫♫♫
دیگه خستم ولم کن شده از غم

♫♫♫

دلم پر میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب

♫♫♫
دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر

♫♫♫

میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب

♫♫♫

گفتم که دیگه آدم شدی نگران حالم شدی

♫♫♫

پس چرا نامرد شدی سوهان روح و روانم شدی

♫♫♫
فکر کردم منو درکم کنی اومدی درد کم کنی

♫♫♫

دلیل زجرم شدی نه دیگه بهتره شر کم کنی

♫♫♫
دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر

♫♫♫

میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب

♫♫♫
دیگه خستم ولم کن شده از غم دلم پر

♫♫♫

میگی نشکن دلم رو ولی باید برم خب

♫♫♫

دانوش یادم میمونه

  • ۹۶/۱۲/۲۵
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی