دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید کیوان بهارلو بنام عجب هواییه با بالاترین کیفیت

ترانه : اشکین – آهنگ : اشکین – تنظیم : پیام قربانی

 

دانلود آهنگ جدید کیوان بهارلو به نام عجب هواییه

Download New Music By Keyvan Baharloo – Ajab Havayie

 

دانلود آهنگ جدید کیوان بهارلو به نام عجب هواییه

متن آهنگ جدید کیوان بهارلو به نام عجب هواییه

آقا من هرچی میگم همه بگید هی
عجب هواییه هی
چه عشق و حالیه هی
عجب هواییه هی
چه عشق و حالیه هی
دختر زیبا کنارمه چه عالیه هی
عجب بساطیه هی
چه سور و ساتیه هی
خونه که میخونه شده
بزمِ و شادیه هی
جمع ما جمعِ امشب اینجا
خیلی پارتیِ
داره باز بارون بارون میباره
دلِ من امشب تورو کم میاره
داره باز بارون بارون میباره
دلِ من امشب تورو کم میاره
عجب تگرگیِ هی
 هوای مرگیِ هی

***

دانلود آهنگ جدید کیوان بهارلو به نام عجب هواییه

***
بیا بریم بیرون ببین
چه افتضاحیِ هی
ببین چه برفیِ هی
تو باشی کافیِ هی
سرک بکش رو قله ها
ببین چه خوفیِ هی
داره باز بارون بارون میباره
دلِ من امشب تورو کم میاره
داره باز بارون بارون میباره
دلِ من امشب تورو کم میاره
عجب هواییه
چه عشق و حالیه
دختر زیبا کنارمه چه عالیه
عجب بساطیه
چه سور و ساتیه
خونه که میخونه شده
بزمِ و شادیه
جمع ما جمعِ امشب
هرکی گفت موزیک کیه
داره باز بارون بارون میباره
دلِ من امشب تورو کم میاره
داره باز بارون بارون میباره
دلِ من امشب تورو کم میاره
داره باز بارون بارون میباره
دلِ من امشب تورو کم میاره
داره باز بارون بارون میباره
دلِ من امشب تورو کم میاره
من هنوز به یادتم
عزیزمی تو آره
منو تنهام نذاری
آخه میشم بیچاره
من هنوز به یادتم
عزیزمی تو آره
منو تنهام نذاری
آخه میشم بیچاره
داره باز بارون بارون میباره
دلِ من امشب تورو کم میاره
داره باز بارون بارون میباره
 دلِ من امشب تورو کم میاره 

                   

  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی