دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بنام یه آدم دیگه ای با بالاترین کیفیت

ترانه: مهرزاد امیرخانی ، آهنگ: محمد علیزاده،میلاد ترابی
 تنظیم: میلاد ترابی ، میکس و مسترینگ: میلاد ترابی

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام یه آدم دیگه ای

Download New Music By Mohammad Alizadeh – Ye Adame Digei 

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام یه آدم دیگه ای

متن آهنگ یه آدم دیگه ای از محمد علیزاده

هر بار یه آدم دیگه ای انگار
نداره نتیجه ای این بار
نمی گیری چی میگم
 ولی خسته نمیشم از تکرار

آره
تو برعکس منی دوباره
عاشقی بیقراری داره
زندگی خیلی خوبه
 اگه این زندگی بذاره

بیشتر از من کی می تونست
با همه چی بسازه بره تو این حس
خیلی بیشتر فکر من باش
 بد نکنی به منِ گیج و دپرس

این صبوری خیلی سخته
دیوونه وار دیوونه تم خیلی وقته
یک دقیقه جای من باش
 نفسمو نگیر و هوای من باش

***

متن آهنگ یه آدم دیگه ای از محمد علیزاده

***

میری
هیچی رو به روت نمیاری
دوسِت دارم میگی نداری
میخوایم زندگی کنیم
 دیوونه ای مگه میذاری

بازم
چی شده تو چته دوباره
شک داری به همه چی آره
حرفو یه دفعه میگن
 اولین و آخرین باره

بیشتر از من کی می تونست
با همه چی بسازه بره تو این حس
خیلی بیشتر فکر من باش
 بد نکنی به منِ گیج و دپرس

این صبوری خیلی سخته
دیوونه وار دیوونه تم خیلی وقته
یک دقیقه جای من باش
 نفسمو نگیر و هوای من باش

هر بار
یه آدم دیگه ای انگار
 نداره نتیجه ای این بار

                    

  • ۹۵/۱۱/۰۲
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی