دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده بنام چهل درجه با بالاترین کیفیت

ترانه: مهرزاد امیرخانی ، آهنگ: محمد علیزاده،میلاد ترابی
 تنظیم: میلاد ترابی ، میکس و مسترینگ: میلاد ترابی

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام چهل درجه

Download New Music By Mohammad Alizadeh – Chehel Darajeh 

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام چهل درجه

متن آهنگ چهل درجه از محمد علیزاده

زندگی واسه تو بهتر شد
من خوب بودم همه چی بدتر شد
از دست تو
 وای از دست تو

رفتی کیف می کنی تنهایی
بعد تو دیگه چه دنیایی
گفتم نرو
 گفتم نرو

دلخورم خودمو میخورم
تو چرا نمیری از سرم
 احساست می چرخه دور و برم

حس تو طپش قلبمه
غم خوبه ولی نه اینهمه
 این قدری که هستی خیلی کمه

سرِ کارم ، بی قرارم
اینقد سردی چهل درجه س تن تبدارم
دینام شده عشقت
 فکر کردی میتونی بری من مگه میذارم

بگو حست چیه با من
کیه کم میذاره توی رابطه مون تو یا من
بسه نگو میرم
 ساده ست مگه رفتن و از همه چی دل کندن

***

متن آهنگ چهل درجه از محمد علیزاده

***

دستات چرا از دست من دوره
دید چقد اینجوری ناجوره
 تنهام چون عشقم مغروره

سرِ کارم ، بی قرارم
اینقد سردی چهل درجه س تن تبدارم
دینام شده عشقت
 فکر کردی میتونی بری من مگه میذارم

بگو حست چیه با من
کیه کم میذاره توی رابطه مون تو یا من
 بسه نگو میرم

                    

  • ۹۵/۱۱/۰۲
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی