دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید کاروئل گل گلخونه

دانلود آهنگ کاروئل به نام گل گلخونه کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده گل گلخونه با صدای کاروئل از جوان ریمیکس

Download New Music Karoel – Gole Golkhoone

کاروئل گل گلخونه

 

آهنگ جدید کاروئل در تاریخ ۲۱ شهریور در سایت قرار گرفت.

جدیدترین ساخته کاروئل عزیز، گل گلخونه نام گرفته است.

این موزیک در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم شنوندگان از این موزیک لذت ببرند.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ گل گلخونه از کاروئل

چقدر براااام سخته تحمل دوریت مث دیوونه هام چقد بهـت گفتم تنـها نذاااار مـنو بذاااار باهات بیام
ببین چه دلگـیره چقدر نفس گیره خونه بدون تو کجای ااااین شـهری که هرجایی رو میگردم نمیرسم به تو
تو مـال من بودی چرا ازم گرفتنت گـل گـلخـونه ام بودی تورو از ساقه چیدنت
کجا گمت کردم ما که همپای هم بودیم شهرو بهم ریختم برای پیدا کردنت
تو مال من بودی چرا ازم گرفتنت گل گلـخونه ام بودی تورو از ساقه چیدنت
کجا گمت کردم ما که همپای هم بودیـم شهرو بهم ریختم برای پیدا کردنت
تو ازم دوری ولی قلبم بهت نزدیکه دنیای بعد تو سرد و تاریکه

آهنگ جدید کاروئل گل گلخونه

تو ازم دوری ولی اااسمت توی قلبمه تموم خاطراتمونو یادمه
کاش میشد یادت میومد تک تک حرفاتو لااقل پسـتش نمیکردی باهاش عکساتو
اونی که عمرشو پای سادگیش داده منم منی که با جـون و دلم خالی گذاشتم جاتو
تو مال من بودی چرا ازم گرفتنت گل گـلخونه ااام بودی تورو از ساقه چیدنت
کجا گمت کردم ما که همپای هم بودیـم شهرو بهم ریختم برای پیدا کردنت
تو مال من بودی چرا ازم گرفتنت گل گـلخونه ام بودی تورو از ساقه چیدنت
کجا گمت کردم ما که همپای هم بودیـم شهرو بهم ریختم برای پیدا کردنت

کاروئل گل گلخونه

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید کاروئل,

دانلود آهنگ گل گلخونه,

گل گلخونه,

کاروئل,

Gole Golkhoone,

Karoel,

متن آهنگ گل گلخونه از کاروئل,

  • ۹۸/۰۶/۲۱
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی