دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی سفلی عذاب

دانلود آهنگ علی سفلی به نام عذاب کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عذاب با صدای علی سفلی از جوان ریمیکس

Download New Music Ali Sofla – Azab

علی سفلی عذاب

 

شنوندگان عزیز چدیدترین ساخته علی سفلی عزیز را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

آهنگ جدید علی سفلا عزیز، عذاب نام دارد.

این موزیک در اینستاگرام وایرال شده است.

ترانه و موزیک این اثر از حسین تیموری می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده، مهدی سفیدگر می باشد.

موزیک پیشنهادی ادمین را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ علی جهانیان یا من یا خودت

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای خواننده عزیز.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ عذاب از علی سفلی

دست بردار منکه باخـتم توی بازی
اون روز که من بمـیرم میـشی راضی
آواره غصـه تو روی قـلبم
میخوااای که درد دوریت باشـه سهمممم
عذابم نـده کـه مـن ااااینروزا خرابم
یه قایـق شکسته رو آبم
تموم دنیا کرد جوابم
عزیزم اااز وقتی رفتی خیلی مریضم
اااشک توی آغوش کی بریزم
بایـد تو تنهاییم بسوزم
عذااابم نده که من اینروزا خرابم
یه قایق شکسته رو آبم
تمـوم دنیا کرد جوابم

آهنگ جدید علی سفلی عذاب

واسه تو عادیه اااین چیزا اما من میمیرم بی چشمات
من نمیخوااام که باور کنم تو نزن آتیشم با حرفات
بی تفاوت نرو عـشق من واسه من مرحم بود آغوشت
جای تو خالیه عـمر من ، من چطور میشم فراموشت
عذابم نده که من اینروزا خرابم
یه قایق شکسته رو آبم
تموم دنیا کرد جوابم
عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم
اشک توی آغوش کی بریزم
باید تو تنهاییم بسوزم
عذابم نده که من اینروزا خرابم
یه قایق شکسته رو آبم
تموم دنیا کرد جوابم

علی سفلی عذاب

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید علی سفلی,

دانلود آهنگ عذاب,

عذاب,

علی سفلی,

Azab,

Ali Sofla,

متن آهنگ عذاب از علی سفلی,

  • ۹۸/۰۶/۰۷
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی