دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود ریمیکس امیر تتلو گیر کردم رو تو

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس امیر تتلو بنام گیر کردم رو تو با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Ramin

امیر تتلو گیر کردم رو تو

Download New Remix Amir Tataloo Gir Kardam Roo To With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

جدیدترین ریمیکس دیجی رامین در تاریخ ۱۸ کرداد منتشر شد.

ریمیکس جدید دیجی رامین به آهنگ گیر کردم رو تو، امیر تتلو تعلق دارد.

امیدوارم این ریمیکس از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

هم اکنون می توانید موزیک دیگر این خواننده را به پیشنهاد ادمین از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ امیر تتلو هر وقت که بودی

با آرزوی موفقیت بیشتر برای این دیجی جوان.

لطفا نظرات خود را در مورد ریمیکس ثبت کنید.

متن آهنگ گیر کردم رو تو امیر تتلو

دلت دریای احساسه دله من لای طوفانش نبـود تو زمستونه و اشکام برفو بورانش
تو آغوشت یه زندونه که من تنها مددجوشم چـشای تو یه دنیائه که من همراه و ابروشم

من گیر کردم رو تو معنیه عـشقو فهمیدم پهلو تو
من گیر کردم رو تو ااااز خودم گمـتر مـیشم هر چقدر میگردم توو تو

من گیر کردم رو تو معنیه عشقو فهمیدم پهلو تو
من گیر کردم رو تو از خودم گمتر میشم هر چقدر میگردم توو تو

تو یه خورشید تب داری که من همواره داروتم نـگاهت مثله آتیشه و من انبار باروتم
یه مروارید پر نوری حضورت ماه تو راهمه تو اون صورت خوش نقشت ظهور آرزوهامه

ریمیکس امیر تتلو گیر کردم رو تو

من گیر کـردم رو تو معـنیه عشقو فهمیدم پهلو تو
من گیر کردم رو تـو ااااز خودم گمـتر میشم هر چقدر میگردم توو تو

من گیر کردم رو تو معنیه عشقو فهمیدم پهلو تو
من گیر کردم رو تو از خودم گـمتر میشم هر چقدر میگردم توو تو

با تو یه سال ام مثه یه روزه هیچی تکراری نی هـنوزم که هنوزه
دوباره تو با یه بوسـه کردی منو خماره اون چشمای ناز و مرموزت

با تو یه سال ام مثه یه روزه هیـچی تکراری نی هنوزم که هنوزه
دوباره تو با یه بوسه کردی مـنو خماره اون چشمای ناز و مرموزت

من گیر کردم رو تو معـنیه عشقو فهمیدم پـهلو تو
من گیر کردم رو تو از خودم گمتر میشم هر چقدر میگردم توو تو

من گیر کـردم رو تو معنـیه عشقو فهمیدم پهلو تو
من گیر کردم رو تو ااااز خــودم گمتر میشم هر چقدر میگردم توو تو

ریمیکس امیر تتلو گیر کردم رو تو

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید امیر تتلو,

ریمیکس گیر کردم رو تو از امیر تتلو,

Amir Tataloo,

امیر تتلو,

دانلود آهنگ گیر کردم رو تو,

ریمیکس گیر کردم رو تو,

ریمیکس جدید امیر تتلو,

 

امیر تتلو گیر کردم رو تو

  • ۹۸/۰۵/۱۸
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی