دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ عاشقانه فاطمه مهلبان به نام نمیشه

دانلود آهنگ فاطمه مهلبان به نام نمیشه کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده نمیشه با صدای فاطمه مهلبان از شب صدا

Download New Fatemeh Mehlaban – Nemishe

فاطمه مهلبان نمیشه

 

دانلود آهنگ نمیشه از فاطمه مهلبان

موزیک خواننده برتر خانم ایران منتشر شد.🎵

این اثر نمیشه نام گرفت که از فاطمه مهلبان می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.🎵

🎶🎶متن آهنگ نمیشه از فاطمه مهلبان🎶🎶

دل اااااز عشقش دگر کندم رفتم بار سفر بندم

دل ااز عشقش دگر کندم رفتم بار سفر بندم

ولی دیـــدم بازم مثل همیشه

نمیشه نمیـــشه چه کنم این دلم راضی نمیشه

نمیشه نمیــشه چه کنم این دلم راضی نمیشه

خواهم با جفاهی خزااان سازم بهارش

خواهم چون نسیمی گریزم ااااز کنارش

اما باز دوباره نمی دونم چی می شه؟

🎶تکست آهنگ نمیشه از فاطمه مهلبان🎶

نمیـــشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه

نمیشه نمیـشه چه کنم اااین دلم راضی نمیشه

پس از این بی وفایــی هااا نمی خواهم تورا هرگز

تو باش و هرچه خواهی کن که من رفتم خداحافظ

نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه

نمیشه نمیـــشه چه کنم این دلم راضی نمیشه

خواهم با جفااااااهی خزان سازم بهارش

خواهم چون نسیمی گریزم از کنارش

اما باز دوباره نمی دونم چی می شه؟

نمیشه نمیــشه چه کنم این دلم راضی نمیشه

نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه

پس از این بی وفایی ها نمی خواهم تورا هرگز

تو باش و هرچه خواهی کن که من رفتم خداحافظ

نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه

نمیشه نمیشه چه کنم این دلم راضی نمیشه

برچسب : 

آهنگ جدید فاطمه مهلبان,اثر نمیشه از فاطمه مهلبان,آهنگ نمیشه از فاطمه مهلبان

  • ۹۷/۱۰/۲۶
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی