دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید جاوید نصیری به نام جات کنارم چه خالیه

دانلود آهنگ جاوید نصیری به نام جات کنارم چه خالیه کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده جات کنارم چه خالیه با صدای جاوید نصیری از شب صدا

Download New Music Javid Nasiri – Jat Kenaram Che Khalie

یه دیوونه اینجا داره واست میمیره

ناراحته این مردی که دلش شکسته بی طاقت

جاویذ نصیری جات کنارم چه خالیه

 

متن آهنگ جاوید نصیری جات کنارم چه خالیه

تو این خونه

نمیپیچه صدای تو

نمی مونه تو کوچه رد پایه تو

یه دیوونه اینجا داره واست میمیره

ناراحته این مردی که دلش شکسته بی طاقت

میگذره روزه سخته سخت

چند وقته که چشاش به عکسش میشه خیره

اره ته تحمل جات تویه زندگیم گمه

اره ته تحمل دلم ازت خیلی پره

دستات دیگه تو دسته من نیست و دلم چه حالیه

تو شب موهات و کم داره

جات کنار چه خالیه

اره ته تحمل جات تویه زندگیم گمه

اره ته تحمل دلم ازت خیلی پره

دستات دیگه تو دسته من نیست و دلم چه حالیه

تو شب موهات و کم داره

جات کنار چه خالیه

تو منو باور نکردی

با دلم تو سر نکردی

میدونم خسته شدی و میخوای بری وبر نگردی

تو منو باور نکرد

قدم قدم دور میشم از دلیل تو

نمی رسم حتی به رد پایه تو

این قلب من بی تو از این زندگی سیره

اره ته تحمل جات تویه زندگیم گمه

اره ته تحمل دلم ازت خیلی پره

دستات دیگه تو دسته من نیست و دلم چه حالیه

تو شب موهات و کم داره

جات کنار چه خالیه

اره ته تحمل جات تویه زندگیم گمه

اره ته تحمل دلم ازت خیلی پره

دستات دیگه تو دسته من نیست و دلم چه حالیه

تو شب موهات و کم داره

جات کنار چه خالیه

جاوید نصیری جات کنارم چه خالیه

دانلود آهنگ جدید,
Jat Kenaram Che Khalie,
جات کنارم چه خالیه,
دانلود آهنگ جات کنارم چه خالیه,
دانلود آهنگ جاوید نصیری,
دانلود آهنگ جاوید نصیری به نام جات کنارم چه خالیه,
دانلود فول آلبوم جاوید نصیری,
دانلود همه ی آهنگ های جاوید نصیری,
متن آهنگ جات کنارم چه خالیه از جاوید نصیری,
دانلود آهنگ جدید جات کنارم چه خالیه از جاوید نصیری,
Javid Nasiri,
جاوید نصیری,
دانلود آهنگ های جاوید نصیری,

  • ۹۷/۰۷/۲۰
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی