دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

انتقاد به محتوای سریال ممنوعه از سوی برخی رسانه‌ها، باعث شد که اعلام شود این مجموعه شبکه نمایشی فعلا اجازه نشر ندارد.

جدیدترین سریال ممنوعه

 

 به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، مدیرکل اداره نمایش خانگی در توضیح موضوع سریال ممنوعه گفت: سریال ممنوعه با موضوع آسیب‌های اجتماعی سعی در نقد انحراف و نشان دادن عقوبت تعدادی از جوان ها را دارد.

در هفته‌های اخیر انتقادهایی درباره محتوای سریال «ممنوعه» در برخی رسانه‌ها و خصوصا صداوسیما مطرح شده است که توضیح برخی مدیران و سازندگان را در پی داشت.

بر همین اساس پارسایی در توضیحی ۲۱ شهریور ماه اعلام کرد: «ممنوعه یک سریال شبکه خانگی با برچسب ۱۶+ است؛ یعنی یک مجموعه ویژه بزرگسالان که به تقبیح رفتار و عملکرد افرادی می‌پردازد که سبک زندگی غربی را چه در ظاهر و چه در محتوا برگزیده‌اند.»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «والدین به جای اینکه راجع به سریالی که این آدم‌ها و روابط خطرناکشان را نشان می‌دهد احتمالا نگران باشند، ضروری است بدانند این مجموعه ویژه آنهاست؛ نه اطفال صغیر و نوجوانان و این موضوع در تمام اقلام تبلیغاتی فیلم ذکر شده است. همچنین شاید والدین پس از دیدن این مجموعه بر مراقبت‌هایشان بیفزایند و آگاهی‌هایشان از اتفاقات بیشتر شود.»

بازیگران «ممنوعه» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری،نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می‌کند و به دغدغه های امروز جوانان و آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی می‌پردازد.

داروغه‌زاده درباره سریال «ممنوعه» نیز گفت: «مراحل تولید این سریال متوقف نشده است و از هفته آینده پخش آن آغاز می‌شود. به خاطر ماه محرم و اینکه تمام قسمت‌های ساخته شده باید مورد بازبینی قرار می‌گرفت، در توزیع آن وقفه افتاد. ضمن اینکه یکی دو سکانس در قسمت اول سریال وجود داشت که بهتر بود حذف می‌شد.  »۱۷

او ادامه داد: «جای خوشبختی است که کارگردان‌های ما می‌توانند با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سریال‌هایی بدون کمک دولت تولید و توزیع کنند و گردش اقتصادی در کشور ایجاد کنند و مردم با پول خودشان آن محصولات را خریداری کنند. امسال سال حمایت از تولید کالای ایرانی است باید کمک کنیم این بخش رونق پیدا کند و گردش اقتصادی رشد پیدا کند و وظیفه دولت است که حمایت کند زیرا ما در بخش نمایش خانگی هیچ سرمایه گذاری نکردیم.»

جدیدترین خبر از سریال ممنوعه

     

  • ۹۷/۰۷/۲۰
  • saeid sarmadi

نظرات (۱)

  • نوجوان خامنه ای
  • سلام

    خسته نباشید

    میاید همدیگرو دنبال کنیم ؟!

    و اگر میشه یک مطلب معرفی سایت ما را در سایتتون بزارید و به ما اطلاع دهید تا همین کار را بکنیم.

    با احترام
    نوچوان خامنه ای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی