دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا پیشرو به نام مردمک

Download New Music Reza Pishro And Babak – Mardomak

 

دانلود آهنگ رضا پیشرو به نام مردمک

متن آهنگ رضا پیشرو – مردمک

هه ههه هه

گوش کن لعنتی

هیپ هاپ داره بهت فشار میاره نه ؟

من همه اینارو حس میکنم

ولی خب مهم نیست ، بزار هیپ هاپ بهت فشار بیاره

هه ههه هه

موزیک چی داره که هی میری پاش ؟

هی لیریکاتو بالا پایین میکنی رو ریل میری بام

بهت نمیاد ادا اطوار ادا تنگارو در نیار برا من داش

خدای رپو در تماسم باش

برا من جا میده با یه علامت کار

وقتی با هیپ هاپ ازدواج کردم انگار حساب روی ج.. باز کردم

اما میکنمش عینه کارمندم دارم میرمو روی ریله بارندم

زنده باد قلبم

پله هام به اتحاد وصلن

حیف که بازندن

مردمم داورن با مردمک و حرف و جعل

عاشق سرگذشت تلخ و ترس

مُخم پُر از حرف دو رنگ و زرد

جرعت کنن جلوم میگم بلند

اسگُل و

تو درد و رنجا مرد شدم

تو سرما گرما طرد شدم

با الکل از تختا صدبار پرت شدم

خوابیدمو فرداشب بلند شدم

دانلود آهنگ رضا پیشرو به نام مردمک

مردمک هارو گم شد زود تو پشت نور

تا که تاریکی فتح کن تو پشت کوه

این راهی که پا گذاشتی داری تند میری

داری گم میشی و راهی گم میشی

گاهی تند به شیب میرسی نقطه شیب

داری جنبشی بینشی غرشی

سرک بکشی میبینی که هدف کاپتان

هیپ هاپ چی بوده بیهوده نرفت قلمه راه داشت

ورقه گاه گارد میگرفتن به سمت من تو طلب تاگ لایف

اگه تو بتونی بمونی تووی وسط باتلاق

نمیتونی برگردی

زوم شدن دوربین ها رو من

رو شدم تو خیابون من

تو دود و دم پیرامونم

خون و شک تیرا تو صدرا

مردمک هارو گم شد زود تو پشت نور

تا که تاریکی فتح کن تو پشت کوه

این راهی که پا گذاشتی داری تند میری

داری گم میشی و راهی گم میشی

گاهی تند به شیب میرسی نقطه شیب

داری جنبشی بینشی غرشی

              

  • ۹۶/۰۷/۲۵
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی