دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام قلب من با بالاترین کیفیت

منتشر شد.

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام قلب من

Download New Music By Shadmehr Aghili – Ghalbe Man

 

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام قلب من

متن آهنگ شادمهر عقیلی – قلب من

تمام قلب من اینجاست
باورش اما زمان میخواست
هر کسی که بین ما بود
هرچقدر کم اشتباه بود

عاشقم موندی حتی تو درد
هر کی جز تو ادعا کرد
از یه روزی هر چی خوب یا بد
قلب من جز تو همه رو خط زد

هر کسی راهش سمت من افتاد
قلب من عمدا اسمتو لو داد
راهشو بستم اگه حسی داشت
پای تو موندن بیشتر ارزش داشت

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام قلب من

عاشقم موندی حتی تو درد
هر کی جز تو ادعا کرد
از یه روزی هر چی خوب یا بد
قلب من جز تو همه رو خط زد

هر کسی راهش سمت من افتاد
قلب من عمدا اسمتو لو داد
راهشو بستم اگه حسی داشت
پای تو موندن بیشتر ارزش داشت

برای دانلود سایر آثار شادمهر عقیلی اینجا کلیک کنید

                    

  • ۹۶/۰۶/۰۴
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی