دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد همایون به نام عاشق شدم رفت با بالاترین کیفیت

ترانه : سهیل حسینی ، آهنگ : حامد همایون ، تنظیم : سامان امامی ، میکس و مسترینگ : محمد فلاحی

منتشر شد.

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام عاشق شدم رفت

Download New Music By Hamed Homayoun – Ashegh Shodam Raft 

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام عاشق شدم رفت

متن آهنگ حامد همایون – عاشق شدم رفت

عاشق شدم رفت دیوونتم

بارونیم طوفانیم ویرونتم

عاشق شدم رفت

بد حالیه هر شب تو دستم جای دستات خالیه

عاشق شدم رفت دیوونتم

بارونیم طوفانیم دیوونتم

عاشق شدم رفت

بد حالیه هر شب تو دستام جای دستات خالیه

***

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام عاشق شدم رفت

***

عاشق شدم رفت دیوونتم

بارونیم طوفانیم ویرونتم

عاشق شدم رفت

بد حالیه هر شب تو دستم جای دستات خالیه

عاشق شدم رفت دیوونتم

بارونیم طوفانیم دیوونتم

عاشق شدم رفت

بد حالیه هر شب تو دستام جای دستات خالیه

                  

  • ۹۶/۰۵/۱۸
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی