دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خیال تو با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خیال تو

Download New Music By Amir Farjam Called Khiale To

 

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خیال تو

متن آهنگ امیر فرجام – خیال تو

یکی جای تو این شبا با منه

که حرغاش نمیتونه خوابم کنه

نمیتونه جای تورو پر کنه

نمیتونه بعد از تو قانعم کنه

از احساس و از عشق حرف میزنه

که نسبت بهت کم علاقم کنه

با هر حس هر جوری سعی میکنه

از حسی که دارم بهت کم کنه

میخوام از خیالت جدا شم ولی

من هرجایی باشم بهت میرسم

نمیتونم از فکر تو در بیام

به هرکی به جز تو هنوز بی حسم

***

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خیال تو

***

تو تو خاطراتم قدم میزنی

شبایی که خواب از سرم میپره

یکی جای تو هست اما هنوز یه حسی منو سمت تو میبره

تو این لحظه هایی که کم دارمت

تو هر خاطره بی تو کز میکنم

دارم فرق یک ثانیه با تو رو با یک زندگی بی تو حس میکنم

میخوام از خیالت جدا شم ولی

من هرجایی باشم بهت میرسم

نمیتونم از فکر تو در بیام

به هر کی به جز تو هنوز بی حسم

                  

  • ۹۶/۰۲/۲۲
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی