دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ | لوکس صدا

سامانه ی موزیک جدید

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمید صفت بنام هیهات با بالاترین کیفیت

ترانه: حمید صفت ، آهنگ: حمید صفت

دانلود آهنگ جدید حمید صفت بنام هیهات

Download New Music Hamid Sefat – Hayhat

 

دانلود آهنگ جدید حمید صفت بنام هیهات

متن آهنگ حمید صفت بنام هیهات 

چیریکای وطن رو بیت سفید بالاسر قلم
مردا زیر ظلم نمیمونن
اونا که هشت سالو دیدن خوب میدونن
تو بی عدالتی رپ سربالا و پر میخونن
اینا خونندن لفظ مطربی نمیخونن
ول کن دیوونن … رنگ پولن
رپو درد میدونن میری قدر میدونن
بری قل غمو قلب و قند خونم بی افته
این نی مگه من وسط شهرم
همه هم رزمام زن و مرد و بچه
سرد و گرمم کنن من وسط کتمم رپ میخونم
دارم رپ میخونم ، مردم بد میدونن
بزار بد بدونن … رپو پر میخونم بیدار باش
اینا بیتا میگن بیدار باش انگار ریتالینم (قرص ریتالین)
با بیت ها بی رپ کردم انگاری بیماریم رد کرد
دکترا صدام میکرد دهن لغ هستم که چرا میجنگم
رپ خون و قلم و پرچم جونو میدم همینه حرفم
میدونی که بیتا میگن بیدار باش انگار ریتالینم
با بیت ها بی رپ کردم انگاری بیماریم رد کرد
دکترا صدام میکرد دهن لغ هستم که چرا میجنگم
 رپ خون و قلم و پرچم جونو میدم همینه حرفم

دل خون زده سرباز پر کنیم بریم سر ساز
بزنیم اونی که سرتاسر سال خودخوری کردیم
که نخونیمش مادرم داد زد عزیزم بکش دست نکن
رد داد صفت سینه چاک حرف حساب به سینه میکوبه
سنگ و چرا مردم ما مظلوم و خاموش و بهره به باد
سوریه بحرینم و مطبوعات داعش و غریبه به اسم نوکری
میزنن افتخار
فقر و فساد جنگ نزاح پول خشاب فرهنگ هم …
دلسوز بالاسر کاری که سی سر
اهل حال به مردم سینه چاک بزنه
واسه خودش فقط بار نزنه
منه زله نعره رو غیر از این نزنه
من زله وسط کارم زر نزنه
♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حمید صفت بنام هیهات

♫♫♫♫♫
اینا بیتا میگن بیدار باش انگار ریتالینم
با بیت ها بی رپ کردم انگاری بیماریم رد کرد
دکترا صدام میکرد دهن لغ هستم که چرا میجنگم
رپ خون و قلم و پرچم جونو میدم همینه حرفم
میدونی که بیتا میگن بیدار باش انگار ریتالینم
با بیت ها بی رپ کردم انگاری بیماریم رد کرد
دکترا صدام میکرد دهن لغ هستم که چرا میجنگم
 رپ خون و قلم و پرچم جونو میدم همینه حرفم

هیهات یعنی دستات تو دستام
فریاد منه زله یعنی غیر از این نه
که پشت به پشت هم وایسیم
دستامون پشت تا کنیم ریش خشک
ظلم و جُرم وقت جنگه هر چی داری رو کن
به یاد مادری که شبو میبارید و صبح دم نزد
کوله شو جمع میکرد و بعد میگفت
پسرم برنگرد تا وقتی که در خطر ناموس
و ممکلت و پرچم و وطن برو و برنگرد
اینا بیتا میگن بیدار باش انگار ریتالینم
با بیت ها بی رپ کردم انگاری بیماریم رد کرد
دکترا صدام میکرد دهن لغ هستم که چرا میجنگم
رپ خون و قلم و پرچم جونو میدم همینه حرفم
میدونی که بیتا میگن بیدار باش انگار ریتالینم
با بیت ها بی رپ کردم انگاری بیماریم رد کرد
دکترا صدام میکرد دهن لغ هستم که چرا میجنگم
 رپ خون و قلم و پرچم جونو میدم همینه حرفم

                   

  • ۹۶/۰۱/۱۲
  • saeid sarmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی